Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, 1 November 2011 | 00:32 | 1 Atasinchi
ASALAM...... SEMUA... :) KORANG SIHAT???? KALO X SIHAT G LAH JUMPA DOCTOR YEA????
:)


Hari ni akuu rasa sanggat gembira...nak tahu x???
nak x??mesti nak lah kan :) oke aku cerita lah sekarang ni :)
ari ni akuu gembira sbb aq dgn dea dah berbaik semula macam
awal tahu dulu tu yg aq gembira sanggat ni akuu rasa lama dah akuu 
tak bercakap dgn dea..... tapi tadi akuu dgn dea dah mula jadi cam awal semula 
awal???? awal cam ane?? ha macam kali pertama akuu kenal dgn dea lah dah lah.... ha terlupa pulak terima kasih kepada Eyla SkyJuice.. yg menolong akuu tau untuk berbaik dgn dea....haha saya sayang awak jew tau A**** <3 hanya awak tau
sampai sini dulu....

lagi satu sbb aq gembira kalo ko nak tahu sbb dah abis exzam dan esok masa untuk pulang buku dah x de buku untuk akuu tgk lagi haha..
tapi leh cuti sanggat,senang-lenang,dan sebagainyerr sbb akuu akan amik SPM tahun depan.. akuu perlu banyak berusaha pada tahun deapn untuk mencapai impian akuu... kalo akuu GAGAL... akuu akan jadi apa lah agak nyerrr???
korang rasa akuu akan jadi apa???? hahaha  x kisah lah ape yg koarang kata asal akuu mesti berjaya mencpai cita2 akuu....btol x??


oke lah sampai sini aja akuu update nanti kalo ada masa akuu update lagi yea..... :)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google