Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 12 February 2012 | 02:56 | 0 Atasinchi
Asalam...... koowang ape khabar?? x ku sangka masa berlalu pantas.
Pejam celik, pejam celik dah naik tingkatan 5 dah aku x aq sanggka masa berlalu dengan pantas. Tahun ni aku dah nak menduduki peperiksaan SPM ni dah masuk bulan dua lagi 4bulan dah percubaan SPM, and pastu dah SPM sebenar. Untuk SPM sekurang-kurangnye aku dapat 4B+ 4B- 1C+ tu target aku untuk SPM. tapi aku harap dapat lagi baik dari tu lah. Aku xyakin untuk dapat ape yg aku harapkan tu sebab aku ni seorang yang pemalas *-* Aku harap kau orang doakan untuk aku yea ^_^ untuk dapatkan harapan aku tu. Kepada akak-akak and Abg-abg yang dah lepas SPM macam mane rasa masih menjawab kertas soalan SPM? leh kongsi tak? buakan ape cuma nak tahu je perasaan akak-akak and Abg-abg sebab tahun saya akan menduduki SPM :D
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google