Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 15 July 2012 | 01:23 | 0 Atasinchi

Asalamualaikum ,  And Selamat Sejahtera Semua :)
Kau Orang Ape Khabar? Kau Orang SIhat? Lame Dah Aku Tak Update Blog Aku ne :)
Makin banyak Benda Yang Dah Bersarang Dah Ne . Huhuhu. 

Hari ne hari yang penuh rahmat , disertakan dengan hujan yang turun , okey aku kesejukan !!!! hmm , hari ne aku nak cerita pasal sorang budak , name dy Muhd Faiz Bin Osman , name muke buku dia Stubborn May . dia memang terkenal dengan kedegilan dia haha , guarau-II. aku kenal dia pon melalui muka buku , dia dengan aku dah macam adik beradik dah dari awal aku kenal dia selalu bagi kata nasihat , hmm nak tahu yang menyebabkan aku makin rapat ialah dia selalu mintak aku lagu-II jiwang aku pon ape lagi bagi je lah lagu apo yang dia nak tu, katanyer dia nak cari ayat untuk awek dia , haha mintak orang lagu ripanyerr nak bagi kat awek ^_^. umm ne sedikit bio dia 

NAMA : MUHD FAIZ BIN OSMAN 
UMUR : 17TAHUN ( CALON SPM TU YANG DIA KATA LAH)
TEMPAT TINGGAL : KELANTAN ( AKU PON TAK PASTI) 

haha tu je lah cerita pasal dy . aku pon dah penat menaip ne , lain kali kalau aku ada masa aku update blong yang buruk ne ^_^





#aku sertakan sebuah lagu untuk kau orang :) harap kau orang suke 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google