Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 18 December 2012 | 23:53 | 0 Atasinchi
Asalamualaikum~ 
lame dah aku tak menjejakan kaki di blog kesayangan aku ni :) .... btw korang semua ape kharbar? sihat? heeee ... :) kalau tak sihat cepat-cepat lah makan ubat or jumpe doctor ......
Bacth 1995 and We Are 1995 Family tempat aku bertemu degan mamber-mamber yg same umur dengan aku.... tempat meluahkan perasan , tempat suke dan duke ..... aku sanagat-sangat gembira berada di dalam group tu . aku jugak mempunyai kawan kompolot , yg selalu kenakan orang dalam group tuh kuikuikuikuikui name dia Nazira nasir , kerja part time kena kan orang hee , kadang-kadang gembira jugak kenakan orng ne  .  kadang-kadang aku jadi ejen pencari jodoh untuk mamber-mamber dalam group tuh , aku selalu berkerja sama dgn Leyna Boyot sebagai ejen pencari jodoh ....... tapi yang au tak boleh tahan bile yang aku jodohkan tuh betol-betol belaku . btw aku dapat ramai kawan-kawan termasuk lah sidia yang aku sayang dan cinta ~ btw thanks to Leyna Boyot n Asmar Danny ... sbb dia orang ne aku dapat jumpe dengan kekasih aty , heee awak , saya sayang awak ketat-ketat .... Capital E <3 :*
Woi korang aku sayang korang semua N aku dah angap korang semua macam adik beradik aku!!! aku sayang korang semua!!!! tapikan aku lebih sayang Capital E and my Own Family lah :P . gembira dapat berkenalan dengan korang semua terutama Emy , idan , epowl , ecah , leyna , nazira , amirul , diha , dan semua yg mengenali diri aku ne :)

*AKF <3 ES FOREVER 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google