Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 20 December 2012 | 00:22 | 0 Atasinchi
Asalamualaikum...
ha hari ini korang ape cer ? haha wahh hari ini aku update lagy .... kuikuikui , biasa lah org dah abis sekolah katakan ~ btw aku tgh risau pasal keputusan yang akan keluar tak lame je lagy.... A'ah lantak lah keputusan aku baik ke teruk ke! asalkan aku masih boleh hidup ka dunia ne !~


Macam dah berubah kat diri aku sejak abis sekolah ne
first online 24jam , makan tidow
kedua fist keje , tak sampai dua minggu kena berhenti sebab kedai tuh dah adew orang lebih bagus , so menganggur lah , btw aku tegah tunggu 7E panggil kalau dapat keje lah aku ......
ketiga , selepas dia masuk dalam hidup aku banyak perubahan dari segi fizikal , rohani , dan jugak mental , heee awak terima kasih ye kerana dah bawak banyak perubahan dalam diri saya . awak saya dah percayakan awak , saya sayang awak , dan cinta saya hanya untuk awak , so awak jgn rosakkannye ye ! sayang awk ketat-ketat <3 
sekarang ne saya cume ada awak dalam tahta hati saya ...... awak saya amat cintakan awak kalau boleh saya nak hubungan ne berakhir dengan perkawinan :)
sebab saya nak awak jadi yang sah buat saya :D I love U so much !!!!!
......
akhir sekali , aku rasa bebas nak buat apew yg aku suke ! maklom lah dah tamat sekolahkan buat sementara ne aku cari kerja dulu... dalam masa yang same aku dah dapat tawaran sambung belajar dal cos ''pemasangan dan penyelenggaraan elektrik'' 
aku tak minat lah dengan elektrik ... tapi ramai orang amek cos yang dy tak minat berjaya jugak akhirnye kan kan kan kan ?? tapi nenek aku kata tak payah amek sebab tunggu lah cod upu bulan depan boleh gak sambung belajar :) heee . 

okey lah sampai sini je dulu ~ aku pon tak tahu nak taip ape lagy ne :) okey sampai kite bertemu lagy :) sayang korang semua!!!!! terutama Capital E <3 lve u so much !!!

*Akf <3 Es forever !!1 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google