Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, 26 December 2012 | 05:23 | 0 Atasinchi
**Assalamualaikum**

jengjengjeng :3 tenagh bosan , teringat pulak zaman pesekolahan 
yang baru sahaja aku tinggalkan tak sampai sebulan 
tapi aku dah rasa rindu kat mamber kelas
cekgu-cekgu yang banyak beri tunjuk ajar kepada aku dan rakan-rakan
walaupun korang kurang senang dengan kehadiran aku dalam kelas
aku tetap angap korang semua sahabat aku.
banyak yang kite semua lalui sejak tahun lepas. pelbagai pengalaman di Smk Jalan Kota kita dapat
dan dikongsi bersama. 
btw aku nak luahkan sesuatu kat korang semua benda dah lama dah aku nak cakap tapi tak tecakap-cakap
hari baru aku nak cakap kat korang semua AKU SAYANG KORANG ! 
walaupun ada yang tak suka kat aku . 
entah bile lagi lah dapat jumpe korang semuakan :( 
rindu sangat-sangat
tapi nak buat macam mane semua dah mencari haluan masing-masing :)
so selamat berjaya lah korang dalam perjalan mengejar cita-cita korang

KENANGAN DI SMK JALAN KOTA , KLUANG , JOHOR
Rajinnya korang ! owh padan lah SPM dah dekat tu yang rajin tuh :P

tgk abg awie dgn abg zul kite ne
rajin susun paper sains yang baru diberi oleh cekgu , untuk ulang kaji :P

lah kenapa dengan akak duorang ne tanyang buku jew kew? :P
orang baca buku akak oi bukan tayang buku :P

woi abg yan dengan abg zal ...
sempat lagi eh korang main dam... Spm dah dekat kot -,-
tak tahu lah nak jadi apew dengan duaorang ne :P

ha! yang abg ne pulak kenapa ?
temenug?? teringatkat awek kew abg ameer woi??? :P 

ha! abis dah main dam abg zal?
wah rajin jugak rupenyer buat ulang kaji abg zal kite ne :P

ha! yang dua ne kenapa posing kat situ pulak?
owh yew korang ne yang suke sangat conteng papan itam tu !
abis kapur yang aku amek! ish ish ish :P


ha! lawa tak ? lawa tak ? :P
akak bilah , akak amal , and akak Ezzah kite lawakan diaorang ne ? 

wah abg abe kite tgh autograf apew tuh ???
macam artis lah pulak :P
btw  abg wan kite tgh tunggu ape tuh?

ha ! yang baru separuh gegirl kelas 5geo 
lawa tak mereka???
btw kena baju-baju akak ne penuh dengan tanda tangan??
akak-akak ne artis kew? :P

ha! yang ne pulak boiboy 5geo ... yang ne pon baru separuh jew yang lain pegy mane entah 
btw hensem-hensemkan  mereka ne? :P

ha! yang ne pulak bangga dapat conteng-conteng baju orang ?
haha mmg meriah pon time :)

ha ! yang ne kenapa pulak tersengih-sengih sorang-sorang ?
mcm orang gile pon adew :P
(jangan marah ye zul gurau je)
ha! ini lah dia ketua pengawas kami yang teramat-amat berwawasan
btw nampak je lembut tapi garang mcm singa :P
(jgn marah ye farhan)


haha okey tu lah kenangan indah di SMK JALAN KOTA , KLUANG , JOHOR 
btw banyak lagi sebenarnyer , tapi aku dah malas nak download 
dari fb . lagy po qouta P1 aku dah abis
lambat lah nak download .
ne nak upload pon kena tunggu lame :3 so nanti2 aku post lagy lah ye :)

btw AKU RINDU KOANG SEMUA ! PELAJAR 5GEOGRAFI!
I'Allah kalau adew masa kite semua jumpe eh :)
masa amek keputusan nanti korang semua mesti adew kat sekolah! 
kalau tak dew siap korang ! :P
(macam berani jew)

kay lah sampai sini jew dulu 
aku dah blurrrrrr tak tahu nak taip apew dah! 
btw AKU SAYANG KORANG SEMUA <3


*Akf <3 Es Forever*
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
Tutorial : Akak lyssa Yang Comel
Edit By : Khairul Akf BestView : Google